[language-switcher]

Materiały POS

Materiały POS – co to znaczy POS? Skrót ten pochodzi z języka angielskiego i oznacza po prostu point of sale. Jaki jest cel stawiania takich materiałów na terenie sklepu? Mają one wspierać sprzedaż. Okazuje się, że POS mogą wpłynąć na wzrost sprzedaży, a także przyczynić się do większej rozpoznawalności marki. Aby tak się faktycznie stało i klient został zachęcony do zakupu, warto zadbać o ich estetyczny wygląd. POSy powinny przyciągać wzrok, intrygować, a także podkreślać zalety danego produktu.

Dlaczego dystrybucja POSM z nami?

Gdzie można zamówić materiały POS?

Materiały POS można stosować w perspektywie długofalowej lub wykorzystywać je do krótszych akcji promocyjnych. Gdzie je nabyć? Produkcją spersonalizowanych materiałów reklamowych wraz z kompletną obsługą logistyczną. Działamy w branży logistycznej i poligraficznej już 20 lat, w związku z czym możesz liczyć na pełen profesjonalizm, najwyższą jakość materiałów, a także fachowe doradztwo.

Materiały POS to reklama, której koszty są niższe niż w przypadku reklamy internetowej lub telewizyjnej. W naszej ofercie znajdziesz displaye reklamowe, listwy cenowe, narożniki, owijki, rollupy i standy, które pomogą Ci wypromować należycie produkt oraz markę.

Artykuły POS, sprzedaż pod znakiem rzetelnej informacji

Artykuły POS oferowane w naszym sklepie dostarczą Państwu stylowych i estetycznych rozwiązań, które z pewnością w dobrym świetle ukażą Państwa markę potencjalnym klientom. Nasze materiały zdecydowanie zaintrygują i zaciekawią każdego, kto zwróci na nie uwagę, jednocześnie prezentując firmę jako profesjonalne przedsiębiorstwo. Dzięki nim będzie można skutecznie kreować wizerunek firmy. Przekażą one ponadto ważne informacje o produktach, takie jak cena, parametry techniczne czy oryginalne właściwości. Bo dobry wizerunek produktu, to dobry wizerunek samej firmy.

Dbałość wykonania i estetyka naszych akcesoriów będą inicjować zakupy impulsowe, poprawią wyniki sprzedaży oraz wpłyną na pozytywne wyobrażenie klienta o Państwa biznesie. Zmniejszą one także wahania klientów wywołane niepewnością. Nasze artykuły POS od lat pozwalają naszym klientom na profesjonalną obsługę swych własnych klientów oraz pozyskiwanie nowych. To dobra komunikacja, efektywny marketing oraz zadowolenie każdej z biznesowych stron. Nasze materiały po prostu robią dobrą robotę.

Na czym polega druk eko-solwentowy?

Wydruk ekosolwentowy jest postrzegany jako ekonomiczny sposób na wydruk wysokiej jakości w dużym rozmiarze. Jest to powszechnie stosowana metoda druku na atramentowym ploterze, w którym tusze wodne są zastąpione pigmentowymi atramentami „eco-solwentowymi”, czyli takimi, których baza została wykonana przy użyciu organicznych rozpuszczalników.

Tani druk wysokiej jakości

Rodzaje materiałów POS

Jest bardzo wiele rodzajów materiałów POS, niektóre z nich wychodzą z użycia, inne stają się coraz modniejsze. Cechą dobrej reklamy jest atrakcyjny, przyciągający wzrok wygląd. Czasem odpowiada za to oryginalny kształt, innym razem podświetlane elementy. Pomysłów jest bardzo wiele. Dobry materiał POS, oprócz przekonywania klienta do zakupu w ostatniej fazie podejmowania decyzji, promuje i rozpowszechnia markę. Reklamy mogą być wykonane z papieru, kartonu, plastiku, czasem nawet metalu. W zależności od potrzeb stosuje się różne rozwiązania. Dawniej formą materiałów POS były szyldy, teraz coraz częściej spotyka się interaktywne i skomputeryzowane wersje. Przykładów tego typu reklam jest bardzo wiele.

Wobbler– reklama przyczepiana elastycznym paskiem do półki z produktami. Atrakcyjne mocowanie i duża plakietka z kolorową ofertą potrafią bardzo skutecznie przyciągać wzrok klientów.

Stopper– reklama umieszczona prostopadle do produktów na półce. Przechodzący klient często zatrzymuje się przyciągnięty dużym, widocznym z daleka materiałem POS.

Topper– reklama umieszczona na szczycie półki. Ta forma daje klientowi poczucie odmienności produktów sprzedawanych z danego regału.

Shelf- liner– listwa reklamowa umieszczana na półce, podkreślająca zalety sprzedawanych produktów.

Hanger– duży plakat zawieszany pod sufitem reklamujący markę i produkty.

Potykacz– plastikowy stojak z naniesioną reklamą.

Naklejki– forma występująca w różnych rozmiarach. Produkowane są małe i wielkie przyklejane na podłogę. Ten drugi typ ma właściwości antypoślizgowe i jest odmienny kolorystycznie od posadzki.

Broszury i ulotki– popularne papierowe materiały promujące produkty danej marki.

Lightbox– konstrukcja podświetlająca plakat z logiem producenta i produktami.

Infokiosk– jedna z najnowocześniejszych form materiałów POS. Jest to interaktywna reklama umieszczona na wyświetlaczu komputera.

Poszukujesz wzronika?

Najważniejsze zalety

Podział ze względu na przeznaczenie

Do kryteriów podziału materiałów POS należy również ich podział na przeznaczenie. Materiały POS podzielić możemy na podstawie miejsca, gdzie mają być używane, czyli ze względu na na umiejscowienie w przestrzeni handlowej.

 

POS materiały przeznaczone na ladę:

 

  • dyspensery (counter card) – stojaki do ulotek lub katalogów i innych materiałów o charakterze reklamowym. Zazwyczaj wykonane są z przezroczystego tworzywa sztucznego i przybiera postać kieszeni;
  • standy- stojaki ladowe lub makieta;
  • bilonownice – wykonane z tworzywa sztucznego lub szkła podkładki, na którą wydawana jest reszta. Wewnątrz bilonownicy umieszcza się materiały promocyjne.

 

Materiały POS na sufit:

 

  • hangery – wiszące materiały (plakat, plansza) z logo firmy bądź reklamą produktu;
  • flagietki – niewielkich rozmiarów flagi, które zawieszone są pod sufitem. Wykorzystywane są wewnątrz lokali, a także na zewnątrz.

 

Materiały POS na półki:

 

  • wobbler – materiał reklamowy, który jest wystający i ruchomy dzięki montażowi na elastycznym plastiku bądź sprężynie. Reklama ta wykonywana jest zazwyczaj z tworzywa sztucznego, a dzięki niewielkiej wadze, mocowana do półki jest przy użyciu taśmy samoprzylepnej;
  • shelf stopery – produkty mocowane na półkach prostopadle do towaru, aby były one widoczny z dużej odległości;
  • linery – umieszczone na półkach mebli reklamowych listwy, na których znajdują się informacje dotyczące produktów;
  • toppery – bardzo dobrze widoczne z oddali nośniki reklamy, które pełnią rolę zwieńczenia mebli reklamowych i mają za zadanie zwrócić uwagę konsumentów na produkty, które się nich znajdują.

 

Materiały POS na podłogę:

 

  • display – stojaki, regały lub inne meble reklamowe, które służą do prezentacji produktów lub materiałów reklamowych. Wykonywane są z różnego rodzaju materiałów i mogą przybierać wiele postaci;
  • roll-up – zwinięty w kasetę materiał reklamowy, który można w łatwy sposób rozwinąć. Reklamy tego typu charakteryzują się dużą powierzchnią po rozłożeniu;
  • potykacze (tablice stojące, koziołki) – stojaki składające się z dwóch płyt, które są ze sobą połączone górą krawędzią. Występują w postaci ram, w których można umieścić np. plakaty, bądź w postaci tablicy kredowej;
  • kosze zasypowe – są to pojemniki zawierające nadruki, w których umieszcza się większą ilość luźnych artykułów. Zazwyczaj są one wykonane ze sztywnej tektury falistej;
  • naklejki podłogowe – wykonane z odpornej folii antypoślizgowej naklejki, stosowane najczęściej w okolicach wejścia do lokalu;
  • infokioski – interaktywne POSM, które spełniają funkcję informacyjną. Składają się z komputera i ekranu dotykowego, mogą służyć np. do ustalenia, w której części sklepu znajduje się dany produkt lub do zamówienia posiłku w restauracji.

 

Materiały reklamowe POSM:

 

  • naklejki na meble reklamowe;
  • ulotki – jedno lub dwustronne druki lub rozkładane broszurki;
  • katalogi – materiały POS w formie wielostronicowej książeczki;
  • plakaty – grupa materiałów w różnym formacie, które pełnią funkcje informacyjne oraz marketingowe; Umieszczane są na ścianach, w antyramach, w potykaczach czy na tablicach informacyjnych;
  • tombstony – bryły wykonane z tworzywa sztucznego, reklama umieszczona w ich wnętrzu;
  • lightboxy – reklamy podświetlane.